.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جمع کارگران استان اعلام شد ؛
استاندار مازندران: تعطیلی واحدهای تولیدی در همه جا وجود دارد
شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان اینکه 800 واحد تولیدی در استان مازندران پروانه بهره‌برداری گرفتند، افزود: ممکن است برخی از واحدهای تولیدی در استان هم تعطیل شده باشند و این موضوع در همه جا وجود دارد ولی ما تلاش کردیم که مشکلات حل شود.....
شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان اینکه 800 واحد تولیدی در استان مازندران پروانه بهره‌برداری گرفتند، افزود: ممکن است برخی از واحدهای تولیدی در استان هم تعطیل شده باشند و این موضوع در همه جا وجود دارد ولی ما تلاش کردیم که مشکلات حل شود.

به گزارش شمال نیوز ،، ربیع فلاح جلودار در مراسم تجلیل از کارگران اظهار کرد: شرایط سختی در سال‌های اخیر در حوزه کاری داشتیم که در سایه تعامل  و همکاری با تشکل‌های کارگری امروز تا حدودی این مشکلات حل و فصل شده است.

وی با اعلام اینکه با وجود همه تلاش‌ها نیازهای جامعه کارگری متفاوت است، افزود: در حد مقدورات اقداماتی مناسبی برای کاهش مشکلات کارگران در جامعه انجام شده است.

استاندار مازندران با اعلام اینکه در حوزه آموزش باید توجه جدی در استان انجام شود، افزود: ایجاد دبیرخانه دائمیHSE از اقدامات برجسته در استان بود.

وی با بیان اینکه مازندران بعد از استان تهران جایگاه دوم در ساخت و ساز را به خود اختصاص داد، اظهار کرد: این جایگاه برازنده استان است.

ربیع فلاح اضافه کرد: مدیران در حوزه رسیدگی به مسائل کارگران باید پای کار باشند و ما تلاش کردیم که منافع کارگران در استان تامین شود.

وی ادامه داد: شعار دادن خیلی راحت است، در این دولت  تلاش شد، شعار ما منبعث از عملکرد و کارهای ما منبعث از شعار باشد.

استاندار مازندران یادآور شد: با وجود مشکلات مالی المپیاد کارگری در استان برگزار شد و سال 95 توانستیم 800 مصوبه در ستاد تسهیل استان داشتیم.

وی با بیان اینکه 800 واحد تولیدی در استان مازندران پروانه بهره‌برداری گرفتند، افزود: ممکن است برخی از واحدهای تولیدی در استان هم تعطیل شده باشند و این موضوع در همه جا وجود دارد ولی ما تلاش کردیم که مشکلات حل شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.